#EUzaTEBE kampanje u Srbiji ima za cilj podizanje svesti građana Srbije o koristima pristupanja Evropskoj uniji i pomoći koju EU pruža Srbiji, stvaranjem jače emotivne veze sa širom javnošću o temama bliskim potrebama građana.
Kroz stvarne priče običnih ljudi i njihovo iskustvo o vrednostima EU, tri integrisane komunikacione kampanje treba da dopru do srca ljudi u Srbiji na kreativan i angažovan način kako bi se smanjila distanca između građana Srbije i EU. Digitalna kampanja, aktivna od maja 2022. godine, uključiće kontinuiranu komunikaciju na društvenim medijima i portalima kako bi se podržao doseg tri glavne kampanje.
- Sektor
-
- Obuhvata sve sektore - horizontalna aktivnost projekta
- EuropeAid referenca
- NEAR/BEG/2020/EA-RP/0047
- Komponente
-
- Implementacija tri tematske nacionalne komunikacione kampanje širom Srbije
- Grad / Region
- Srbija
- EU donacija
- 1.620.000 €
- Vreme implementacije
- Januar 2022. - Jun 2023.
- Korisnik
- Delegacija EU u Srbiji
- Implementiran od strane
- GDSI i New Moment